Правила и условия за резервации
В сила от 14.03.2025 г.
Това е обобщение на нашите Правила и условия за резервации. Не трябва да замества четенето на пълната версия по-долу.
- Уебсайтът и Приложението Studio24.bg (наричани общо по-долу „Studio24.bg“) са собственост на и се поддържат от „Бюти Партнърс“ ООД („Бюти Партнърс“), ЕИК 205564537, адрес на регистрация гр. София 1407, бул. Джеймс Баучер 51, ет. 16.
- Услугите, които можете да резервирате чрез Studio24.bg, се предлагат и предоставят от нашите Партньори, а не от нас. Ние носим отговорност само за отразяването на вашата Резервация в онлайн календара за резервации на нашите Партньори, който същите водят чрез профила на своя Обект в нашата платформа.
- Ние не сме страна по договора за Услугите, предоставяни в Обектите. Ние не носим отговорност за Услугите, които получавате в Обектите. Въпреки това, моля, уведомете ни, ако срещнете проблем или ако Услугата, която получавате на място, не отговаря на очакванията ви.
- Моля, проверете внимателно всички подробности и всички ограничения, свързани с Услуга, за която извършвате Резервация, преди да я резервирате.
- Моля, уверете се, че всякаква относима медицинска или друга информация (напр. за вашето здравословно състояние) е споделена с доставчика на Услугата, преди започване на извършването ѝ.
- Ако искате да отмените Резервация, направена чрез Studio24.bg (и при условие, че отмяната не е забранена от настоящите Правила и условия за резервация), това може да бъде направено по някой от следните начини:
- Като използвате вашия акаунт в Studio24.bg;
- Като последвате връзката за отмяна в имейла, който сте получили от нас с потвърждение на Резервацията;
- Като се свържете директно с Партньора.
- Можете да отмените Резервация, при условие че началният час не е през следващите 24 часа. Ако обаче началният час е в рамките на следващите 24 часа, нямате право да отмените своята резервация, но имате право еднократно да промените началния час като се свържете директно с Партньора и съвместно изберете такъв, който ще е удобен и на двете страни. Ако веднъж сте променили Резервация при тези условия, повече нямате право да я отменяте или променяте. Молим да имате предвид, че при определени случаи на отмяна на Резервация, предвидени в тези Правила и условия за резервации, можем да прекратим или временно да блокираме акаунта ви.
- За контакт с нас, моля, свържете се с нашия екип на info@studio24.bg или на телефон 0885559771 и ще се радваме да ви помогнем.
Правила и условия за резервации (Пълна версия)
Моля, прочетете внимателно тези Правила и условия за резервации, преди да извършите резервация чрез Уебсайта или Приложението ни, тъй като тези Правила и условия за резервация ще се прилагат към нея. Вие ги приемате с акта на регистрацията си, заедно с другите ни Условия и Политики и се задължавате да ги спазвате. Правилата и условия за резервации ви се предоставят и по имейл при регистрацията ви. Ако не сте съгласни с тези Правила и условия за резервация, не трябва да използвате нашия Уебсайт или Приложение за извършване на резервации. Тези Правила и условия за резервации са неразделна част от договора, който сключвате с нас при регистрацията си в Уебсайта и/или Приложението. Те се прилагат ведно с останалите наши Условия и Политики при ползването на Уебсайта и/или Приложението от ваша страна.
-
Дефинирани термини
Следните термини имат следните значения в настоящите Правила и условия за резервации:
- „Акаунт“ означава вашият акаунт, създаден след регистрация в Уебсайта или Приложението.
- „Клиент“, „вие“ и „ваш“ означава вие, лицето, което резервира Услуги; „Клиент“ би могло според контекста да е и трето лице, което ще ползва услугата и за което резервирате услугата от вашия акаунт;
- „Партньор(и)“ означава нашите избрани трети страни доставчици на услуги, които предлагат услуги, предоставяни в техните Обекти (салон за красота, фризьорски салон, козметично студио, студио за масажи и др. под.), за резервация чрез нашия Уебсайт и Приложение;
- „Приложение“ означава мобилното приложение Studio24.bg, достъпно за изтегляне от Google Play, Apple App Store, Huawei AppGallery или други пазари за приложения;
- „Резервация“ означава уговорка за определен час и дата за предоставяне на конкретни Услуги на конкретен Обект, независимо дали е направена чрез Уебсайта или Приложението;
- “Уебсайт“ означава уебсайтът на адрес https://studio24.bg
- „Услуги“ означава услуги, предоставяни в Обект на Партньор и предлагани за резервиране чрез Уебсайта или Приложението. Основните услуги, предоставяни в Обекти на наши Партньори, са фризьорски, козметични и други подобни. Услугите в Обектите се предоставят от Партньора или от други, свързани с Обекта бизнес ползватели (специалисти или служители в Обекта).
-
Взаимоотношения между вас, нас и трети страни Партньори
- Уебсайтът и Приложението Studio24.bg (наричани общо по-долу „Studio24.bg“) са собственост на и се поддържат от „Бюти Партнърс“ ООД, дружество, регистрирано в Република България с ЕИК 205564537 и с адрес на управление гр. София, бул. Джеймс Баучер 51, ет. 16. („Бюти Партнърс“, „нас“, „ние“ или „наши“ за кратко).
- Основната услуга, която ние (Бюти Партнърс) ви предоставяме посредством Уебсайта и Приложението е централизирана точка за извършване на Резервации в реално време съобразно нашите Условия и Политики за посочените в Уебсайта/ Приложението Услуги, предоставяни в Обектите на нашите Партньори.
- Всички Услуги, достъпни за Резервация през Уебсайта и Приложението, се предлагат за Резервация от съответните Партньори и се предоставят в техните Обекти. Ние по никакъв начин не сме страна в отношенията по предоставянето на Услугите, резервирани чрез нашия Уебсайт или Приложение, и съответно цялата отговорност за тяхното законосъобразно, навременно, безопасно и качествено предоставяне е на Партньора, в чийто Обект се предоставят тези Услуги, както и на съответните други бизнес ползватели.
- Ние имаме право да се свързваме с вас (по имейл или телефон), за да получим от вас информация във връзка с Резервациите ви и вие се задължавате (в случай че го направим), да ни предоставите своевременно (в рамките на 3 работни дни) вярна информация. Ако по някаква причина не получим от вас необходимата информация, ние имаме право временно или за постоянно да прекратим вашия Акаунт и договора си с вас. Информацията, която имаме право да получим от вас, е следната:
- дали сте се явили на резервираните от вас часове или не;
- дали е имало някакви проблеми с Резервацията, с Обекта или с Партньора или с други бизнес ползватели, свързани с Обекта;
- каква цена ви е била поискана за изпълнените услуги и колко точно сте заплатили;
- Откъде сте научили за Обекта/ Партньора.
Посочената по-горе информация ни е нужна, за да можем да продължим да предоставяме положително изживяване на Клиентите на Уебсайта и Приложението, да предоставяме вярна информация, да работим единствено с надеждни Партньори, както и с оглед отчетните ни отношения с Партньорите и другите бизнес ползватели.
-
Резервации
- Процесът по извършване на Резервация ви позволява да проверите и коригирате всички грешки във въведената/ избраната от вас информация в електронната форма за резервация преди да потвърдите вашата Резервация чрез натискане на бутона за потвърждаване на Резервацията. Моля, отделете време, за да прочетете и проверите попълнената от вас форма за Резервация на всеки етап от процеса на Резервация и преди окончателното ѝ потвърждаване. Корекциите се извършват чрез функционалностите на Уебсайта или Приложенията.
- Всеки от нашите Партньори и всеки от другите бизнес ползватели, свързани с Обекта, има задължение да води своя календар за резервации онлайн в нашата платформа, за да може тя автоматично да проверява за свободни часове и да приема и потвърждава автоматично вашите Резервации в реално време. При потвърждаване на Резервацията от ваша страна по начина, описан по-горе, същата автоматично се зарежда в реално време в онлайн календара за резервации на съответния Партньор/ бизнес ползвател. Резервацията е създадена, когато се случи което и да е от следните събития, което я потвърждава:
- Уебсайтът или Приложението ви покажат страницата, чрез която системата потвърждава вашата Резервация;
- Изпратим ви писмено потвърждение по имейл.
- При ползване на Studio24.bg нямате право да направите и да имате повече от 3 (три) активни Резервации за различни Обекти едновременно. За да се направи нова Резервация след достигане на посоченото тук ограничение е необходимо поне една от вече направените Резервации да бъде изпълнена или съответно поне една от все още неизпълнените Резервации да бъде отменена.
- При ползване на Studio24.bg не се допуска от един Акаунт да се резервира една и съща (или много сходна) Услуга в повече от един Обект, когато часовете на Резервациите са в рамките на по-малко от пет дни един от друг.
- Бюти Партнърс не отговаря, ако Резервацията ви бъде отменена от Партньора/ бизнес ползвателя, и не носи отговорност за каквито и да било вреди или пропуснати ползи в тази връзка.
- При временно блокиране или при окончателно прекратяване на вашия Акаунт, вашите текущи активни Резервации остават валидни. Ако прекратявате вашия Акаунт и договора си с нас по ваша инициатива, молим преди това да отмените Резервациите, които не желаете да ползвате. Моля, обърнете внимание, че в случай че вашият Акаунт бъде временно блокиран или бъде прекратен, ние ще информираме нашите Партньори и другите бизнес ползватели (при които имате активни Резервации) за това и за обстоятелствата, довели до това (напр. прекратяване по ваша инициатива; временно блокиране или прекратяване по наша инициатива, поради предоставяне на невярна информация, нарушение на нашите Условия и Политики и др. под.) и съответно има вероятност Партньорите/ бизнес ползвателите, при които имате активни Резервации, да ги отменят.
- Началният час на вашата Резервация е часът, в който най-късно е необходимо да пристигнете в Обекта на Партньора.
-
Услуги на Партньорите и другите бизнес ползватели
- Нашите Партньори и другите бизнес ползватели имат задължение да предлагат за Резервация в нашия Уебсайт и Приложение само Услуги, които са в съответствие със съответния им договор с нас и с приложимото законодателство.
- Ние изискваме от нашите Партньори/ бизнес ползватели да гарантират, че цялата информация, която ни предоставят за публикуване в Уебсайта или Приложението, относно Услугите и Обектите, е точна, пълна и неподвеждаща по никакъв начин, но не можем да проверим информацията, която те ни предоставят. Отговорност на всеки Партньор и на всеки друг бизнес ползвател е да гарантира, че всичките Услуги, представени в Уебсайта или Приложението като Услуги на Обекта, са налични и точно описани и да ни уведомяват предварително при настъпване на промени в типа, обхвата, цената или други аспекти на предлаганите от тях Услуги.
- Бюти Партнърс не носи отговорност за това, дали Обектите разполагат с необходимите средства и специалисти за предоставяне на Услугата, нито за това, дали специалистите в Обекта, в който се предоставя Услугата, имат необходимите квалификации. Бюти Партнърс не носи отговорност, в случай че в Обект на наш Партньор се предоставя Услуга, която по действащото законодателство следва да се извърши от лице с определена квалификация, при определени условия или с определена апаратура, а Партньорът или съответно специалист, свързан с и практикуващ в Обекта, не разполага с такива.
- Бюти Партнърс полага всички разумни усилия, за да не работи с Партньори, чиято дейност нарушава действащото законодателство, и да не предлага възможност за Резервации за Услуги, които противоречат на закона. Въпреки това Бюти Партнърс не носи отговорност за Услуги и/ или за дейности на Партньорите/ другите бизнес ползватели, които противоречат на действащото законодателство, дотолкова, доколкото не е узнало или не е било уведомено за противоправния характер на съответната дейност или на публикуваната информация, предоставена от Партньора, или не е било уведомено от компетентен държавен орган за това. В случай, че се натъкнете на такава противоправна дейност или информация, молим да ни информирате своевременно на посочените от нас контакти, за да можем да предприемем необходимите мерки и да осигурим в максимално възможната степен надеждността и сигурността на предлаганите за Резервации Услуги в нашия Уебсайт и Приложение.
- Ваша (или на лицето, което получава Услугите) е цялата отговорност да съобщите на Партньора и/или на съответния специалист в Обекта предварително за всички медицински или свързани със здравето ви състояния и/или специални нужди, които биха могли да повлияят или да бъдат засегнати от която и да е от Услугите (например алергии и други). Ако вие (или съответният получател на Услугите) не разкриете такава информация на съответния Партньор и/ или на съответния специалист в Обекта, нито Бюти Партнърс, нито съответният Партньор и/ или специалист носят отговорност за каквато и да е вреда или загуба в резултат на Услугите, които разумно биха могли да бъдат избегнати, ако вие (или получателят на Услугите) бяхте разкрили тази информация преди получаването на Услугите.
- Ваша отговорност е да проверите внимателно всички подробности и всички ограничения, свързани с Услуга, преди да резервирате.
-
Отмяна на Резервация
- Ако промените решението си относно Резервация и искате да я отмените, имате право да го направите през Уебсайта или Приложението до 24 часа преди началния час на Резервацията.
- Ако искате да отмените Резервация, която предстои в рамките на следващите 24 часа, моля, направете го директно с Партньора/ бизнес ползвателя.
- Отмяна на Резервация трябва да бъде направена по един от следните начини:
- Като използвате вашия Акаунт;
- Като последвате връзката за отмяна в имейла, който сте получили от нас с потвърждение на конкретната Резервация;
- Като се свържете директно с Партньора/ бизнес ползвателя.
- В следните случаи може да получите предупреждение, че вашият Акаунт ще бъде блокиран или известие, че Акаунтът ви вече е блокиран. За да бъде Акаунтът ви разблокиран, или за да предотвратим автоматично блокиране, е необходимо да се свържете с нас. По наша преценка бихме могли да предотвратим блокирането на вашия Акаунт или да го разблокираме. Блокиране може да се осъществи в следните случаи:
- ако отмените Резервации извън времевата рамка, която сме определили за отмяна на часове;
- ако спазите времевата рамка за отмяна, но направите две или повече поредни отмени;
- ако получим информация от Партньор, че не сте се явил за ваша Резервация без да сте я отменил;
- ако ние и/или Партньор, за чийто Обект сте резервирали Услуга, не успяваме да се свържем с вас.
-
Разрешаване на проблеми с Партньор или друг бизнес ползвател при Резервация
- Ние се грижим за вашето добро преживяване и искаме да гарантираме, че поддържаме възможно най-високите стандарти и затова, ако искате да подадете жалба относно някой от нашите Партньори, други бизнес ползватели или техните Услуги, моля:
- говорете сами с Партньора/ бизнес ползвателя, за да се опитате да разрешите проблема;
- оставете честен отзив на Уебсайта или чрез Приложението, за да опишете своя опит;
- свържете се с нас по имейл на info@studio24.bg;
- След получаване на жалба можем да се свържем с Партньора и/ или бизнес ползвателя, за да се опитаме да разрешим проблема. Ще направим всичко възможно, за да помогнем, но не поемаме задължение да разрешаваме възникнали спорове, да действаме като посредници или да предприемем каквито и да е конкретни действия спрямо Партньора и/ или бизнес ползвателя.
- Ако не можем да разрешим проблема след контакт с Партньора и/ или бизнес ползвателя и ако считаме, че оплакването ви е обосновано с оглед на всички обстоятелства, можем по свое усмотрение да ви предоставим компенсация във вашия Акаунт, която ще можете да използвате под формата на отстъпка при бъдещи Резервации.
- МОЛЯ, ИМАЙТЕ ПРЕДВИД, ЧЕ ВЪЗПРИЕМАМЕ МНОГО СЕРИОЗНО ВСИЧКИ ЖАЛБИ ОТНОСНО НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ И ДРУГИ БИЗНЕС ПОЛЗВАТЕЛИ И ВИНАГИ ЩЕ НАПРАВИМ КАКВОТО МОЖЕМ, ЗА ДА ПОМОГНЕМ ЗА РАЗРЕШАВАНЕТО ИМ, НО НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ ПРЕД ВАС ЗА УСЛУГАТА(ИТЕ), КОИТО СЕ ПРЕДОСТАВЯТ В ОБЕКТИТЕ, И НЕ СМЕ ЗАДЪЛЖЕНИ ДА ВИ ПРЕДОСТАВИМ КАКВАТО И ДА Е КОМПЕНСАЦИЯ, В СЛУЧАЙ ЧЕ СТЕ НЕДОВОЛНИ ОТ УСЛУГИТЕ, КОИТО СТЕ ПОЛУЧИЛИ В ОБЕКТИТЕ НА НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ. КОМПЕНСАЦИЯ СЕ ПРЕДОСТАВЯ ОТ НАС ЕДИНСТВЕНО ДОБРОВОЛНО КАТО ИЗРАЗ НА ЖЕЛАНИЕТО НИ ДА ВИ ПРЕДОСТАВИМ ПОЛОЖИТЕЛНО ПРЕЖИВЯВАНЕ ПРИ ПОЛЗВАНЕТО НА УЕБСАЙТА И ПРИЛОЖЕНИЕТО НИ.
- Моля, имайте предвид, че следните ограничения се прилагат за заредената компенсация:
- Нямате право да използвате компенсацията за определени Обекти на наши Партньори. Ще ги разпознаете по това, че на стъпката за потвърждение на Резервацията, Приложението/ Уебсайтът няма да ви предложи да използвате компенсацията;
- В повечето случаи ще имате право да използвате компенсацията само за Обекти на Партньори, които до момента не сте посещавали и за които до момента не сте правили Резервации. Ако използвате компенсацията за Обект, който сте посещавали или за който сте правили Резервация, Бюти Партнърс има право да отмени вашата Резервация и/ или да анулира компенсацията.
- Ако сте направили Резервация, използвайки компенсацията, и се наложи да я отмените, компенсацията няма да бъде заредена отново.
- Не е налична алтернатива за пари в брой - компенсацията на Бюти Партнърс е строго ограничена до отстъпка, която може да бъде използвана чрез вашия Акаунт при бъдещи Резервации.
- Ние се грижим за вашето добро преживяване и искаме да гарантираме, че поддържаме възможно най-високите стандарти и затова, ако искате да подадете жалба относно някой от нашите Партньори, други бизнес ползватели или техните Услуги, моля:
-
Цена и плащане
- Нашите Партньори/ други бизнес ползватели са задължени въз основа на договора им с нас да поддържат винаги точна и актуална информацията за своите цени и всички приложими такси в Уебсайта и Приложението. Въпреки това е възможно някои от показаните цени и друга информация за определени Услуги да са неправилни. Ако правилната цена на Услугата към момента на вашата Резервация е по-висока от заявената в Уебсайта или Приложението цена, ние (след като бъдем информирани за това от нашия Партньор/ бизнес ползвател) или нашият Партньор/ бизнес ползвател ще се свържем с вас за вашите инструкции и ще ви дадем възможност да потвърдите своята Резервация на правилната цена, в противен случай Резервацията ще бъде отменена. В случай, че при посещение в Обекта установите разминаване в цената на резервираната от вас Услуга, молим да ни уведомите за това.
- Всички Услуги, които се резервират чрез Приложението или Уебсайта се заплащат директно на Партньора. Обикновено това става на място в Обекта при предоставяне на Услугата, но в редки случаи Партньорът/ бизнес ползвателят може да ви даде и други възможности за плащане. Партньорът носи пълна отговорност за осчетоводяването на вашето заплащане, както и за издаването на фискален документ и/или фактура и за спазването на всички други приложими изисквания на данъчното и счетоводното законодателство.
-
Промени в Условията и политиките
- Можем да променяме нашите Условия и Политики, в т.ч. и тези Правила и условия за резервации, съобразно предвиденото в Условия за ползване на Уебсайта и Приложението Studio24.bg.
- Промените в нашите Условия и Политики няма да засягат валидността на Резервации, направени преди тези промени. Когато резервирате Услуга чрез Уебсайта или нашето Приложение, към тази Резервация ще са приложими Условията и Политиките, които са в сила към момента на извършването ѝ, освен ако изрично не е предвидено друго в промените на нашите Условия и Политики.
-
Общи
- Тези Правила и условия за резервации са неразделна част от нашите Условия и Политики и от договора, който сключвате с нас при регистрацията си в Уебсайта или Приложението. Те се прилагат ведно с всички други наши Условия и Политики.