Онлайн резервации – пътят към успеха

Привлечете нови клиенти

Салоните, предлагащи онлайн резервации, излизат на челни позиции в Studio24.bg и по този начин печелят много нови клиенти.

Повече запазени часове

Клиентите Ви ще започнат да Ви посещават значително по-често, защото ще могат да си запазват час лесно и бързо по всяко време на денонощието.

Работете спокойно

С онлайн резервации Вие ще трябва да отговаряте на много по-малко обаждания и чатове, за да можете да работите съсредоточено и да почивате след работа необезпокоявани. Работният Ви график ще е винаги с Вас, на Вашия смартфон, невероятно удобен и лесен за ползване.

Убедете се сами, напълно безплатно!

С платформата на Studio24.bg за онлайн резервации ще печелите много повече и ще работите по-спокойно, а сега имате възможността да опитате и да се уверите, без каквито и да е разходи.

Това предложение важи само за първите 300 салона, които подадат заявки, затова побързайте! Попълнете необходимата информация и наш представител ще се свърже с Вас.

Често задавани въпроси

Ще можем ли да виждаме графиците на колегите си в салона, за да се ориентираме по-лесно, когато клиентите ни искат да си запазят час за няколко различни услуги?

  • За всеки служител в салона може да се посочи дали да има право да вижда графиците на колегите си или не. Ако желанието Ви е да виждате графиците си и да можете да си добавяте часове един на друг, ще можете да го правите.

Понякога имаме ангажименти и излизаме за няколко часа от салона, това проблем
ли е?

  • Не е проблем. Добавяте ангажимент в календара и тези часове стават неактивни за онлайн резервации.

Какво става, когато сме в отпуск?

  • За всеки от служителите на салона може да се добавят отпуски, през които часовете им стават неактивни за онлайн резервации.

Работим на смени, възможно ли е това с Вашата платформа?

  • Разбира се! За всеки от служителите в салона може да се посочи индивидуално работно време и индивидуални почивни дни.

Какво става, ако клиент запази час, а се окаже, че няма да можем да го обслужим?

  • Всеки клиент, който си запази час при Вас, посочва своя телефон и имейл. Ще можете да му се обадите и да отмените или промените записания час.

Трябва ли да си водим графика електронно?

  • Да, това става невероятно лесно и удобно на всякакви устройства – смартфони, таблети, лаптопи или компютри.

Какво става, ако клиент ми се обади по телефон или ми пише, за да си запази час?

  • По време на разговора или при първа възможност ще го запишете в електронния график чрез Вашия смартфон, таблет или компютър. Става бързо и лесно, точно както е показано на видеото.

Сигурно ще ни е трудно да въвеждаме графика си в приложението, защото сме свикнали на хартия?

  • Доверете ни се, постарахме се да е невероятно лесно и разбираемо, защото знаем колко сте заети. Служителите във всички салони, с които работим са изключително доволни от приложението ни.

Какво става, ако ми се наложи да изместя някой час за по-късно или за друг ден?

  • Задържате върху часа, след което го премествате – толкова е лесно!

Може ли някой клиент или въобще някое външно лице да види моя график?

  • Не. Само Вие ще имате достъп до графика си. Системата показва на клиентите Ви единствено свободните часове, в които ще можете да ги обслужите и то само докато правят онлайн резервация.

Ние сме голям салон, ще могат ли клиентите ни да си запазват час за няколко услуги?

  • Да, могат да си запазят час за неограничен брой услуги, като нашата система ги разпределя и подрежда по подходящ начин между служителите в салона.

Ще ми бъде ли трудно да свикна да използвам приложението?

  • Не, то е невероятно лесно за ползване. Все пак, ние ще изпратим наш специалист при Вас, който ще Ви покаже точно как се работи с приложението ни. Ако имате допълнителни въпроси ще го изпратим отново при Вас, както и ще бъдем на линия по телефон, за всякакви въпроси.